czwartek, 14 listopada 2013

Zapiekanka z kurczakiem i porem - dwa sery

Tę zapiekankę pierwszy raz jadłam dawno, dawno temu... Zostałam poczęstowana nią przez moją koleżankę i od razu wiedziałam, że zagości na stałe w naszym menu. Dzisiaj dokonałam małej modyfikacji  oryginalnego przepisu i zapiekłam filet z kurczaka pod serową pierzynką z dodatkiem sera pleśniowego blue ... Może macie ochotę ?

Zapiekanka z kurczakiem i porem - dwa sery




SKŁADNIKI:

1 pierś z kurczaka
1/2 pora
150 g żółtego sera
75 g sera pleśniowego blue
sól do smaku
sól ziołowa do smaku
pieprz do smaku
majonez 5-6 łyżeczek



PRZYGOTOWANIE:

Mięso z kurczaka myjemy, przecinamy wzdłuż przyprawiamy i rozklepujemy, układamy w formie do zapiekanek. 



Pora kroimy w talarki, przekładamy na kurczaka, następnie na warstwie pory nakładamy kupeczki majonezu, całość oprószamy solą ziołową i pieprzem. 


Na wierzch ścieramy żółty ser i posypujemy pokrojonym w kosteczkę serem pleśniowym. 


Zapiekamy w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez 45 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz