sobota, 9 listopada 2013

Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą

Ta sałatka jest bardzo prosta. Tak naprawdę robi ją mój mąż, który też sam ją wymyślił. Lubi ją robić chyba dlatego, że zajmuje mu to zaledwie kilka minut. Cała filozofia to przełożenie składników do jednej miski i ich wymieszanie. Niemniej jednak składniki te pasują do siebie, a ja jestem zadowolona, że mam podaną kolację.


Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą   



SKŁADNIKI:

1 puszka kukurydzy
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
sól
pieprz
1/3 pora (środkowa część)
4 ogórki konserwowe
2 łyżki majonezu
1 łyżeczka musztardy
koperek

Tuńczyka i kukurydzę odsączyć z zalewy i przełożyć do miski. Pora pokroić na cieniutkie plasterki i dodać do miski. Ja przekładam pora najpierw na sitko i przelewam gorąca wodą. Ogórki konserwowe pokroić w kostkę i dodać do reszty składników. Dodać majonez, musztardę i wymieszać. Doprawić solą i sporą ilością pieprzu. Z wierzchu posypać posiekanym koperkiem lub szczypiorkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz