niedziela, 15 czerwca 2014

Polędwiczki w cykorii z szynką szwarcwaldzką

Polędwiczki drobiowe są bardzo fajnym pomysłem na obiad. Tak naprawdę można z nich przygotować wiele ciekawych dań. Dzisiaj chciałam zaproponować połączenie polędwiczek z cykorią. Całość doprawiłam czerwoną czubricą i wędzoną papryką, a na koniec owinęłam szynką szwarcwaldzką i zapiekłam. Mój mąż, który nie jest zwolennikiem cykorii zjadł ten obiadek z wielkim apetytem. 


Polędwiczki w cykorii z szynką szwarcwaldzką




SKŁADNIKI:

5 polędwiczek drobiowych
80 ml oleju
1 łyżeczka czerwonej czubricy + do oprószenia
sól do smaku
papryka słodka wędzona do smaku
15 liści cykorii
5 plastrów szynki szwarcwaldzkiej


 PRZYGOTOWANIE:

Do miseczki wlewamy olej, dodajemy czubricę, sól oraz paprykę i całość mieszamy. Polędwiczki z kurczaka myjemy, wkładamy do marynaty i marynujemy 20 minut. Liście cykorii składamy po 3 w łódkę, następnie nakładamy polędwiczkę, oprószamy dodatkowo czubricą i zawijamy w szynkę szwarcwaldzką. Układamy w naczyniu do zapiekania, polewamy pozostałą marynatą i pieczemy w 180-190 stopniach przez około 30 minut.



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz