wtorek, 28 czerwca 2016

Zupa czosnkowo serowa

Dzisiaj zapraszamy na serowo czosnkową zupę. To jedyna z nielicznych zup w której mogę swobodnie przemycić czosnek dla mojej córeczki. Oczywiście najbardziej lubiana jest w wersji serowej i dzisiaj właśnie taka u nas. Do przygotowania zupy użyłam serka topionego kremowego MSM MOŃKI od której dostałam paczuszkę właśnie  z ich produktami - bardzo dziękuję. Moją zupę podałam ze świeżym koperkiem i maślanymi grzankami - całość zniknęła w błyskawicznym tempie. Bo któż nie przepada za tak aksamitnymi zupami ? 

Zupa czosnkowo serowa 


SKŁADNIKI:
700 ml bulionu drobiowego
4-5 ząbków czosnku
pieprz biały do smaku
świeży koperek
maślane grzanki - do podania

PRZYGOTOWANIE:
Bulion podgrzewamy, dodajemy przeciśnięty czosnek i podgrzewamy 2-3 minuty. Następnie dodajemy serek topiony kremowy MSM MOŃKI i całość podgrzewamy mieszając do roztopienia się serka. Doprawiamy białym pieprzem.
Zupę nalewamy do miseczek, podajemy z posiekanym świeżym koprem i maślanymi grzankami.
Smacznego !


 



Do przygotowania dzisiejszej zupy użyłam serka topionego kremowego MSM MOŃKI, który otrzymałam w paczuszce z innymi produktami tejże firmy. Serek topiony zamknięty jest w pudełeczku w opakowaniu 100g, jego konsystencja jest aksamitna, delikatna, a smak głęboko serowy jednak subtelny z wyczuwalną aksamitnością. Produkt ten idealnie nada się nie tylko do zup, świetnie sprawdzi się do domowych kanapek, tostów czy też mięs i sosów. Z pewnością jest to produkt godny polecenia i sama niejednokrotnie sięgnę po niego robiąc zakupy. 

 

2 komentarze:

  1. Mniam, wygląda smakowicie!
    W jakiś chłodniejszy dzień na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń