piątek, 27 marca 2015

Pasta serowo rybna z nutą tajską

W moim rodzinnym domu bardzo często gościły pasty kanapkowe przygotowywane przez moją mamę. Mama niejednokrotnie łączyła twaróg z rybą, dlatego też dla mnie to klasyczna kombinacja, jednak jak ostatnio się okazało nie jest tak dla wszystkich. Dziś dziele się z Wami szczyptą smaków mojego dzieciństwa. Dodatkowo taką pastą śmiało można nafaszerować jajka... Kto zna i lubi to połączenie ?

Pasta serowo rybna z nutą tajską


SKŁADNIKI:

125 g chudego twarogu
1 puszka śledzi w sosie tajskim
1 łyżka ketchupu pikantnego
szczypiorek do dekoracji

 PRZYGOTOWANIE:

Do miseczki przekładamy twaróg, który rozgniatamy widelcem. Puszkę rybą otwieramy, rozdrabniamy i wraz z sosem tajskim przekładamy do twarogu. Następnie dodajemy ketchup i całość dokładnie mieszamy do połączenia składników. Szczypiorek drobno siekamy. Pastę nakładamy na świeże pieczywo i dekorujemy szczypiorkiem. 




9 komentarzy:

  1. Przyznam, że nigdy nie jadłam takiej pasty a że pasty uwielbiam to z chęcią spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko wypróbuj koniecznie :) Mamy nadzieje, że to połączenie będzie i dla Ciebie strzałem w 10 :)

      Usuń
  2. Moja mama też robiła pasty biały ser + ryba i ja też bardzo chętnie robię je do dzisiaj ;) Bardzo ciekawy pomysł na taką nieco śledziowo - pomidorową pastę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa pasta, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń