niedziela, 28 września 2014

Gotowane roladki z sosem curry z ogórkiem i papryką

Dzisiaj chciałyśmy zaproponować Wam przepyszne gotowane roladki drobiowe. Zostały one ugotowane po wcześniejszym zawinięciu w folię spożywczą. Tym samym pozwoliło nam to uniknąć niepotrzebnych tłuszczy w daniu.  Do przygotowania ich użyłam Sosu Kieleckiego Curry, który świetnie wkomponował się w całość podkreślając smak mięsa. Sos ten był jednym z produktów, które kilka dni temu otrzymałyśmy w paczce do przetestowania od WSP  „SPOŁEM” - producenta m.in. znanego majonezu kieleckiego.

Gotowane roladki z sosem curry z ogórkiem i papryką




SKŁADNIKI:

1 duża pierś z kurczaka
1 ogórek kiszony lub konserwowy
4-5 pasków papryki marynowanej
sól i pieprz

 PRZYGOTOWANIE:

Mięso myjemy, osuszamy i oprószamy solą i pieprzem, rozklepujemy. 
Smarujemy całą powierzchnię sosem curry, układamy paprykę oraz ogórka pokrojonego na długie paseczki, zwijamy roladkę, oprószamy pieprzem i solą. 
Zawijamy roladkę ciasno w folię spożywczą, zakręcamy końce (folia musi być zawinięta tak by nie dostałą się do środka woda).
Roladki wkładamy do gotującej się wody i gotujemy około 25 minut. 
Podajemy pokrojone na plastry.


Wspomnę jeszcze kilka słów o Sosie Kieleckim Curry, który otrzymałyśmy do wypróbowania.


Przyznam, że gdy tylko otrzymałam paczkę wiedziałam, że sos ten świetnie będzie pasował do wszelakich rolad mięsnych. Smak sosu jest delikatny jednak idealnie wyczuwalny przy wykorzystaniu go w potrawach. Konsystencja gładka, kremowa. Przyznać trzeba, że idealnie sprawdził się również w postaci dipu do przekąsek. 

13 komentarzy:

  1. ooo.. powiem Wam, że zaskakujący przepis, ale bardzo smaczny się wydaje :)
    Przygotuje w najbliższej wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie apetyczne , kolorowe obiadki- Wasz jest bardzo zachęcający, a tego sosu jeszcze nie próbowałam- można dostać w kieleckich delikatesach społem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Mamy nadzieje, że sos jest dostępny w delikatesach społem w Kielcach, proszę koniecznie sprawdzić :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie te roladki się prezentują :) sosu takiego jeszcze nigdy nie jadłam, ale wszystko co z curry kocham bardzo, jak znajdę to nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, pyszne danie a do tego jeszcze moja ulubiona kasza :-) rewelacja dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiamy tę kaszę i polecamy roladki :)
      Pozdrawiamy !

      Usuń
  5. Świetny przepis, napewno wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń